سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی




8/13/2016 1:07:01 PM


سردار فدوی:
برخی مسؤولان هنوز هم مبانی انقلاب را باور ندارند/ می‌گویند برای حل مشکلات با شیطان تعامل کنید
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکایی‌ها که زور را به خوبی می‌فهمند، اعتقاد دارند که توان انقلاب اسلامی از آمریکا بیشتر است و ما این اتفاق را هر روز در دریا می‌بینیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: نمی‌توان با مبانی غربی و با تکیه بر غرب مشکلات جمهوری اسلامی را حل کرد، راه‌حل مشکلات کشور بر اساس راهکارهای مبنایی انقلاب اسلامی است.

به گزارش فارس، سردار علی فدوی شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره 1000 شهید شرق شهرستان اصفهان اظهار کرد: امروز رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدای جمهوری اسلامی نه تنها جغرافیای سرزمینی ایران بلکه همه جغرافیای جهان اسلام و قلب جهان اسلام را در بر گرفته است؛ باید بر دامن‌های پاکی که این شهدا را در دامان خود پرورد‌ند و این عظمت را آفریدند.

وی افزود: سلام و صلوات می‌فرستیم بر شهدای شرق اصفهان با بیش از 1000 شهید که در جای‌جای جبهه‌ها عظمت آفریدند و در همه صحنه‌های عملیاتی دفاع مقدس، رزمندگان این منطقه همواره مایه افتخار بودند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با طرح این سؤال که در رابطه با دفاع مقدس چرا این افتخار و عظمت به وجود آمد، تصریح کرد: باید پرسید چرا کسانی که خود را ابر قدرت عالم می‌دانند و قسمت اعظمی از دنیای کنونی این ابرقدرتی را به رسمیت می‌شناسند، در برابر انقلاب اسلامی این چنین خود را ناتوان می‌بینند.

سردار فدوی اظهار کرد: بعد از عملیات مهم کربلای 5 و روشن شدن توان رزمندگان ایران برای هم‌پیمانان صدام و حزب بعث و حتی پس از قطع‌نامه 598 تا کنون منطقه خلیج فارس هیچ‌گاه شرایط عادی را سپری نکرده و همواره در شرایطی بسیار عملیاتی و فعال بوده است.

وی با بیان اینکه از اولین روز سال 1361 تا به امروز صدها مورد درگیری بین ما و آمریکایی‌ها در این منطقه وجود داشته است، گفت: به حول قوه الهی در تمام مواردی که بین ایران و آمریکایی‌ها بوده است، عزت و افتخار مربوط به جبهه حق بوده و ذلت مربوط به جبهه باطل یعنی شیطان بزرگ بوده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه به لحاظ فیزیکی هیچ‌گاه توان و بودجه نظامی و دفاعی ایران و امریکا قابل قیاس نبوده است، بیان داشت: باید دید چرا با وجود چنین تفاوت‌هایی همواره در تقابل‌های ایران و آمریکا، این آمریکایی‌ها هستند که ذلیل و منفعل هستند؛ این یک فرمول مشخص دارد که ما بر اساس این فرمول 37 سال است در این نبرد پیروز و سربلند بوده‌ایم.

سردار فدوی اضافه کرد: هر امت و کشوری که روال را بر این قرار دهد که خودش را به خداوند متعال متصل کند، دیگر هیچ توانمندی در عالم در برابر این توان اتصال به خدا قابل قیاس و مقایسه نیست و این روال 37 سال است که برقرار است. همه مستکبرین و شروران عالم به همراه هم در برابر این انقلاب ایستادند اما به واسطه این اتصال انقلاب اسلامی به خداوند راه به جایی نبرده‌اند.

وی دلیل و نشانه پیروزی‌های انقلاب را بیش از 200 هزار شهید دانست و اظهار داشت: هر چه از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته، با تحقق وعده الهی و اجرای شروط نصرت الهی، روز به روز بر قدرت و دستاوردهای این انقلاب افزوده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: از سال 65 تا به امروز هیچ کشوری جز آمریکا در دریا در مقابل ایران نبوده است و سال‌ها است آمریکایی‌ها به نتیجه قطعی رسیده‌اند که در برابر انقلاب اسلامی نمی‌توانند اقدام کننده و تهاجم کننده باشند؛ چرا که سال‌هاست قدرت انقلاب اسلامی به یک قدرت بازدارندگی تبدیل شده که از سوی دشمنان نیز مورد پذیرش جدی قرار گرفته است.

سردار فدوی با اشاره به قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی تأکید کرد: آمریکایی‌ها نه تنها به قدرت بازدارندگی انقلاب اسلامی پی برده‌اند بلکه به آن اذعان دارند و مقامات آمریکایی در صحبت‌های خود آن را به زبان آورده‌اند، در طی 37 سال حتی جرأت نکردند نگاه چپ به جمهوری اسلامی داشته باشند.

وی ادامه داد: 70 روز پیش وزیر دفاع آمریکا برای اولین بار یک جمله‌ای را می‌گوید که مؤید این است که قدرت جمهوری اسلامی از مرحله بازدارندگی فراتر رفته است؛ وی در پایگاهی در امارات می‌گوید: « ما و متحدان منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای‌مان به دنبال این هستیم که در منطقه توانی ایجاد کنیم که این قدرت در برابر ایران بازدارنده باشد» و این یعنی اوضاع کاملاً متفاوت شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه با وجود اعتراف دشمنان و مشاهده توان و قدرت جمهوری اسلامی برخی در داخل هنوز این قدرت را باور ندارند، تأکید کرد: متأسفانه برخی در داخل نه تنها این قدرت را باور ندارند بلکه این موضوع را اعلام کرده و به زبان می‌آوردند که شاید این بزرگ‌ترین ظلم به مردم، نظام و کشور است.

سردار فدوی گفت: عده‌ای در کشور 37 سال است هنوز قدرت نصرت الهی را باور ندارند و معتقد به قدرت شیطان هستند؛ این‌ها هنوز هم می‌گویند برای حل مسائل و مشکلات، با شیطان تعامل کنید. این‌ها به قوت انقلاب اسلامی و آسیب‌پذیری دشمنان این انقلاب توجه ندارند.

وی با اشاره به حادثه دی ماه سال گذشته و دستگیری نظامیان آمریکایی در خلیج فارس، تصریح کرد: در حساس‌ترین زمان ممکن این تفنگداران آمریکایی به تسلیم ایران درآمدند که شناسایی عمق ابعاد وجودی این اتفاق به سادگی قابل درک و بیان نیست. در بخشی از گزارش کنگره آمریکا در این رابطه آمده است که نیروی دریایی آمریکا 270 سال سابقه خود را در این رخ داد زیر سؤال برده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه بیان داشت: کسی که بر اساس انقلاب اسلامی در جایگاه‌های نظام قرار گرفته است باید به مبانی انقلاب اسلامی باور داشته باشد و اولین تعهد هر فرد در جایگاه‌های جمهوری اسلامی این است که بر مبنای مبانی انقلاب اسلامی در مسئولیت خود اقدام کند.

سردار فدوی با اشاره به اینکه برخی مشکلات اقتصادی را به ارتباط متقابل با غرب گره می‌زند، تصریح کرد: قطعاً سرمایه‌های خارجی باعث از بین رفتن سرمایه‌های داخلی شده و همچنین اجازه دخالت غرب در حکومت را می‌دهد، بنابر این تریبون‌هایی که حرفی غیر از حق و حرف درست و به صراحت دروغ بگویند، خیانت بزرگی در حق مردم انقلابی کرده‌اند.

وی ادامه داد: خوی استکباری آمریکا اجازه نمی‌دهد که از کسی تمکین کند، پس اگر در برابر کشوری زانو زد و تمکین کرد نشان می‌دهد که این کشور را فراتر از توان خود می‌داند؛ چرا که هرکسی که اصولش بر مبنای قدرت و زور است بیشتر از همه عالم، قدرت را می‌فهمد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه آمریکا را تمکین کننده در برابر انقلاب اسلامی دانست و گفت: آمریکایی‌ها که زور را به خوبی می‌فهمند، اعتقاد دارند که توان انقلاب اسلامی از آمریکا بیشتر است و ما این اتفاق را هر روز در دریا می‌بینیم.

سردار فدوی با شاره به اینکه هیچ کشور توان توقیف کشتی‌های آمریکایی را ندارد، گفت: یک دادگاه محلی در بندرلنگه در پی مناقشه یک شرکت ایرانی و آمریکایی، حکم توقیف کشتی طرف خارجی را داد؛ این شرکت 695 کشتی با مالکیت از کشورهای مختلف دارد اما اولین کشتی که به منطقه آمد با پرچم آمریکا بود و از سوی نیروهای ایرانی با وجود همراهی ناوشکن آمریکایی‌ها توقیف و به بندرعباس آورده شد.

وی تصریح کرد: برخی مبانی اسلام و شیعه را قبول ندارند و به اساسی‌ترین مبانی انقلاب اسلامی نیز باور ندارند؛ برخی هنوز هستند که نقطه عطف شیعه و انقلاب اسلامی که ولات فقیه است را نمی‌فهمند و باید از این موضوع مواظبت کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه راه‌حل مشکلات کشور را بر پایه مبانی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: نمی‌توان با مبانی غربی و با تکیه بر غرب مشکلات جمهوری اسلامی را حل کرد، راه‌حل مشکلات کشور بر اساس راهکارهای انقلاب اسلامی است.

سردار فدوی با اشاره به توانمندی داخلی و وجود شرایط لازم مالی و اقتصادی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم گفت: با وجود همه دارایی‌های مردم کشور برخی هنوز چشمشان به دست خارجی‌هاست و می‌خواهند با سرمایه آن‌ها مشکلات را حل کنند تا آن‌ها هم متقابلاً در حکومت ما دخالت کنند.

وی در پایان بیان داشت: افرادی در این کشور از تریبون‌ها به مردم صراحتا دروغ می‌گویند و صحبت‌هایی را به زبان می‌آوردند که نشان از عدم فهم و باورشان به مبانی انقلاب اسلامی است؛ کسانی که اساس و مبنا، زبان و عملشان بر اساس انقلاب اسلامی است باید در رأس امور قرار گیرند چرا که دائماً در معرض انتخاب هستیم و باید بین انقلاب اسلامی و غرب یکی را انتخاب کنیم.

منبع: صراط نیوز